Výroba vodáckého vybavení přitahuje zákazníky i pomocí Street View Panoramy
Chystáte se vyrábět lodě, pádla a další vodácké vybavení pro rekreační i profesionální sport, protože je o tyto aktivity obrovský zájem, a přemýšlíte nad tím, jak přitáhnout zákazníky formou vhodné reklamy? Pak by se vám mohl hodit následující tip.
Vlastní reklama na webových stránkách se nikomu nevnucuje – v první řadě se orientujte na vlastní poutavý web. Můžete sice roznášet do schránek letáky nebo to zkusit s masmédii, ale mnohem výhodnější je nabídnout svou činnost pouze lidem, které to zajímá, a kteří také aktivně sami vyhledávají toto téma. Když totiž investujete nemalé peníze do televizní reklamy, zhlédnou ji sice miliony lidí, ale koho to nezajímá, od obrazovky odejde nebo přepne reklamu na jiný kanál.
Když máte vlastní web a objeví jej díky dobře umístěné pozici ve vyhledávačích (SEO) někdo, koho vodáctví baví, a ještě k tomu mu nabídnete virtuální Street View Panorama, kde si bude moci prohlédnout vaši výrobu, výrobní postup i hotové produkty, bude docela pravděpodobné, že se bude chtít o vás dozvědět více informací.
Součástí virtuální panoramy může být v podstatě cokoli z vaší firmy, záleží jen na vás, čím chcete upoutat pozornost, může to být odlévání forem, práce s kompozitními materiály, 3D tisk, návrhy různých prototypových variant skeletů lodí a pádel a samozřejmě i to, co je určeno na prodej, anebo co již zaznamenalo prodejní i sportovní úspěchy.
Virtuální prohlídky interiérů poskytují všem zájemcům to podstatné, aniž byste museli někoho unavovat dlouhými popisky a texty, a zároveň vás ušetří tvorby produktových fotografií, které zdaleka nesplňují to, co pohled v trojrozměrné realitě. A právě u tvarů sportovních lodí, které bývají velmi rozmanité a neobvyklé, to hraje zásadní roli, protože pro zákazníka je důležité prohlédnout si výrobek pokud možno ze všech stran a úhlů, a to byste s fotografiemi nemohli obsáhnout.